ACTIVITAT FINALITZADA
El proper diumenge 15 d’octubre, l’Associació PAS A PAS amb el Càncer de Mama i l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat, per mitjà de la Regidoria d’Esports i de la de Solidaritat, organitzen la II Master class solidària Zumba Pas a Pas amb el Càncer de Mama, que se celebrarà a l’Amfiteatre del Parc de la Muntanyeta, (com arribar hi) de Sant Boi de Llobregat.
L’Associació PAS A PAS amb el Càncer de Mama té per objectiu principal recollir fons destinats a la investigació contra aquesta malaltia, i els fons aniran destinats a la Creació d’un CAR contra tumors HER2+ que es du a terme al laboratori del Dr. Aleix Prat a l’Hospital Clínic de Barcelona.
Es tracta d’una activitat solidària, oberta a tothom, sense cap límit d’edat, sexe o nacionalitat, amb un caire ludicoesportiu i en cap cas competitiu. L’activitat serà dirigida per dos monitors professionals de l’entitat ALMA I BAILE.
COMPRA D’ENTRADES
Informació bàsica de l’activitat:
- Horari: de les 11.00 h a les 13.00 h (aproximadament).
- Preu: 8.00 € les persones adultes i 4,00 € els menors de 12 anys. Inclou samarreta commemorativa (fins a exhaurir existències).
- Per als menors d’edat es obligatori portar l’autorització del pare, de la mare o del tutor legal en el moment de la recollida de la samarreta.
- Sorteig d’una estada de dues nits per a dues persones a Mas Corominolai la disponibilitat d’un cotxe Peugeot durant l’estada per cortesía de Turycar Peugeot .
- Punts de recollida de samarretes:
- Divendres 13 d’octubre de 17.00 h a 20.00 h. al concessionari TURYCAR (Ctra de la Sta Creu de Calafell, 67, Sant Boi de Llobregat)
- Dissabte 14 d’octubre de 10.00 h a 13.00 h al concessionari TURYCAR
- Diumenge 15 d’octubre , de 9.30 h a 10.45 h, a: l’Amfiteatre del Parc de la Muntanyeta, de Sant Boi de Llobregat.
