Warning: A non-numeric value encountered in /home/pepcasam/public_html/pasapascm.cat/wp-content/plugins/woocommerce/includes/class-wc-cart-totals.php on line 235
Reglament I Caminada Solidària Mama Clínic | Pas a Pas amb el Càncer de Mama

 

 

PRESENTACIÓ

La I Caminada Solidària Mama Clínic, organitzada per l’Associació Pas a Pas amb el Càncer de Mama, amb  la col·laboració de l’Associació Save the Mama, Xemio i l’Associació Gamis, i amb el suport de l’Hospital Clínic de Barcelona, és la primera edició d’una activitat que pretén ser al calendari cada any. Enguany consisteix en una bonica passejada matinal per la serralada de Collserola al voltant de l’àrea de lleure de Santa Maria de Vallvidrera.
  • La caminada d’enguany se celebrarà el dissabte 21 d’abril de 2018.
  • Al llarg del matí es faran diferents tallers sobre salut, alimentació, esport, bons hàbits, etc.
  • Aquesta caminada, que és apta per a tothom i pretén acostar-nos a uns hàbits de vida saludables, té un caire ludicoesportiu i solidari, en cap cas competitiu.
  • Tots els participants seran obsequiats amb una samarreta commemorativa de l’esdeveniment fins a exhaurir-ne les existències.
  • Hi haurà un km 0, que romandrà obert fins al dia 22, a les 24 h, per als que no puguin participar-hi, però hi vulguin col·laborar.
  • El reglament es pot descarregar aquí.
La totalitat dels diners recaptats anirà destinada a la creació d’un CAR contra tumors HER2+, que es du a terme al laboratori del doctor Aleix Prat, a l’Hospital Clínic de Barcelona.

RECORREGUT

        Itinerari llarg, de 7 km

  •         Hora de sortida: 10.00 h (dificultat baixa, depenent de l’estat físic)
  •         Recorregut: àrea de lleure de Vallvidrera pantà de Vallvidrera font de la Budellera àrea de lleure de Vallvidrera (És la suma dels dos itineraris següents.)
        Itinerari mitjà, de 5 km
  •          Hora de sortida: 10.15 h (dificultat baixa, depenent de l’estat físic)
  •          Recorregut: àrea de lleure de Vallvidrera font de la Budellera àrea de lleure de Vallvidrera.
        Itinerari curt, d’uns 2 km.
  •         Hora de sortida: 10.30 h (dificultat molt baixa)
  •         Recorregut: àrea de lleure de Vallvidrera pantà de Vallvidrera àrea de lleure de Vallvidrera
La sortida i l’arribada seran en el mateix lloc i sempre caldrà seguir el traçat marcat per l’organització.

ACCESSOS

Transport públic (recomanat)

  • FGC: estació del Baixador de Vallvidrera, a 5 min (línies S1 i S2)
En cotxe
  • Per la carretera de Vallvidrera a Sant Cugat, km 4,7 (BV-1418)

RECOLLIDA DE SAMARRETES I MATERIAL PROMOCIONAL

 Punts de recollida:

  • Dimecres 18 d’abril, de 16.30 a 19.00 h, a l’Associació Save the Mama (carrer de València, 115, 08011 Barcelona)
  • Dijous 19 d’abril, de 10.00 a 13.30 h, a l’Associació Save the Mama (carrer de València, 115, 08011 Barcelona)
  • Dissabte 21 d’abril, de 9.30 a 10.00 h, a l’àrea de lleure de Vallvidrera.
Per recollir la samarreta caldrà portar l’entrada impresa, o bé a l’aplicació mòbil de Ticketea.

INSCRIPCIONS

La data d’inici de les inscripcions serà el 17 de març.

  • La inscripció serà gestionada per Ticketea i es farà mitjançant les següents pàgines web:

Associació Pas a Pas amb el Càncer de Mama

Associació Save the Mama 

Associació Gamis

Xemio

  • La inscripció també es podrà formalitzar en el mateix lloc de sortida el dia 21 d’abril, de 9.30 a 10.00 del matí (sempre que no s’hagi arribat al nombre màxim de participants).
  • La inscripció està limitada a 500 participants.
  • Un cop duta a terme la inscripció, l’organització no admetrà baixes ni canvis de titularitat.

PREUS

  • Inscripcions fetes abans del 16 d’abril de 2018:
    • 10,00 euros per al públic en general.
    • 5,00 euros per als menors de 8 anys.
  • Inscripcions fetes a partir del 16 d’abril de 2018:
    • 12,00 euros per al públic en general
    • 7,00 euros per als menors de 8 anys
  • Els menors d’edat necessiten l’autorització signada pels pares o tutors. Els menors de 14 anys han d’anar acompanyats per una persona adulta. El model d’autorització es pot descarregar aquí.

NORMATIVA

 Es pot trobar tota la informació relativa a l’activitat a les pàgines web de les associacions col·laboradores.
  • Els menors d’edat necessiten l’autorització signada pels pares o tutors. Els menors de 14 anys han d’anar acompanyats per una persona adulta. El model d’autorització es pot descarregar aquí.
  • Els itineraris estaran degudament indicats amb banderoles a terra de color groc.
  • Els participants han de portar, segons les seves necessitats, l’aigua i el menjar necessari per realitzar l’activitat.
  • És important portar calçat i roba adequats al terreny i a la climatologia.
  • L’àrea de lleure de Vallvidrera disposa de bar-restaurant, WC adaptat i àrea de pícnic.
  • L’organització demana als participants que mostrin un especial respecte cap a l’entorn on es desenvolupa la caminada, especialment als criteris que es fixin per contribuir a mantenir-lo i a tenir-ne cura. També hauran de respectar les normes de Bones pràctiques” del Parc de Collserola. 
  • Es demana als participants que facin el mínim soroll possible, atès que és època de nidificació de rapinyaires i part del recorregut travessa zones d’interès natural especialment sensibles.
  • L’organització queda exclosa de responsabilitat en cas de problemes derivats de l’estat de salut dels participants: cadascú es fa responsable dels danys i perjudicis que pugui ocasionar a altres participants, a terceres persones físiques o jurídiques i dels que es pugui causar a un mateix.
  • L’organització declina tota responsabilitat en cas d’accident, però no pas l’atenció.
  • L’organització es reserva el dret de canviar el recorregut o el programa, segons el seu criteri o si les condicions climatològiques així ho aconsellen, i també el dret de resoldre qualsevol situació no prevista en el reglament.
  • L’activitat només podrà ser suspesa en cas que, per inclemències del temps o qualsevol altre problema, així ho determini l’organització. En aquest cas, no es tornaran els diners de les inscripcions, ja que es tracta d’una contribució solidària per a la creació d’un CAR contra tumors HER2+, que es du a terme al laboratori del doctor Aleix Prat, a l’Hospital Clínic de Barcelona.
  • En tot allò que no estigui previst en aquesta normativa s’aplicarà el que decideixi l’organització de la caminada.

NOTES

Llei orgànica de protecció de dades (LOPD)

  • En inscriure’s en aquesta activitat les persones participants donen el seu consentiment perquè l’Associació PAS A PAS amb el Càncer de Mama, l’Associació Save the Mama, l’Hospital Clínic de Barcelona, Associaciño Gamis, Xemio, per si mateixes o mitjançant terceres entitats, tractin les seves dades de caràcter personal automàticament amb la finalitat exclusivament esportiva o promocional referent a les activitats de les Associacions. D’acord amb el que estableix la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, qui ho desitgi té dret a accedir a aquests fitxers per tal de rectificar-ne o cancel·lar-ne, de forma total o parcial, el contingut. Per fer-ho haurà de sol·licitar-ho per escrit a l’organització (Associació PAS A PAS amb el Càncer de Mama: c/ Viladecans, 18, 08014 Barcelona).
  • La inscripció comporta l’autorització expressa de la cessió de la imatge personal dels participants. Les imatges podran ser difoses en qualsevol mitjà (publicacions municipals, Internet, mitjans externs, material promocional, xarxes socials, etc.). La distribució podrà efectuar-se únicament amb caràcter gratuït i amb l’objectiu de difondre les activitats de les Associacions organitzadores.
  • El fet d’inscriure’s i de participar en la caminada comporta l’acceptació d’aquesta normativa.